Nieuwsarchief 2022

Zondag 18 december geeft de St. Jan’s Fanfare en het opleidingsorkest in samenwerking met

de kinderen van zangstudio the Voice een sfeervol kerstconcert.

Het begint om 14:00 uur in het muziekcentrum te Zoeterwoude. Toegang is gratis.

Zondag 11 december houdt de St Jan’s Fanfare haar kerstrommelmarkt in het muziekcentrum te Zoeterwoude. De afgelopen 2 jaar zijn er veel kerstspullen ingezameld.

Het muziekcentrum is in gezellige kerstsfeer gehuld met gluhwein en erwtensoep.

Tevens worden er aantal ronden kerstbingo gespeeld met uiteraard kerstprijzen.

Vanaf 11:00 uur bent u van harte welkom.

Zondag 6 november a.s. zal het najaarsconcert van de St. Jan’s Fanfare in het teken staan van de muziek uit de jaren’80. Wie kent nu niet de grote hits van Michael Jackson, Doe Maar en de Gipsy Kings. Niet alleen popmuziek uit die tijd maar een specifiek concertstuk zoals Antarctica uit de jaren’80 mag niet ontbreken.  En u kent vast de musical de Wizard of Oz of de reclame van het WNF, What a Wonderful World van Louis Armstrong. Kortom een afwisselend concert met veelal herkenbare muziek. Aanvang 14:00 uur in het muziekcentrum te Zoeterwoude, zaal open om 13:30 uur, entree €.5,-. Kijk op www.stjansfanfare.nl of op facebook

Op zondag 9 oktober a.s. organiseert de St. Jan’s Fanfare Zoeterwoude een Play In. Iedereen die een instrument bespeelt met enige ervaring in een orkest kan zich aanmelden.
Heb je altijd al een keer in een fanfareorkest willen spelen of je heb je gewoon zin in een muzikale en gezellige dag, meld je dan aan via secretaris.sjf@gmail.com.
Een hele dag repeteren en aan het einde van de dag houden we een klein concertje.
Kosten deelname €.5,- daarvoor krijg je bladmuziek, kopje thee/koffie en lunch

Ook dit jaar doen wij weer mee met de Rabo Club Support. Het doel is ons jubileumjaar voor het organiseren van leuke activiteiten en natuurlijk de concert reis.

Stem in de Rabo App of online op rabobank.nl/clubsupport en vraag je familie, vrienden, kennissen en collega’s om ook op ons te stemmen. Dat kan van 5 t/m 27 september.

Kunnen we op jouw stem rekenen?

Helaas kan je alleen op de St. Jan’s Fanfare stemmen als je een rekening hebt bij de Rabobank, regio Het Groene Hart Noord.

Je kunt ons vinden als st Jans Fanfare

Plezier maken met muziek!

De St. Jan’s Fanfare en VIOS organiseren gezamenlijk een muzikale workshop voor jong (& oud).

Maak op een speelse manier kennis met muziek en probeer alle instrumenten zelf uit in de muziekinstrumentenbingo.

We proberen ook om gezamenlijk een liedje in te studeren want samen muziek maken, is toch het leukste wat er is!

Zondag 26 juni  15.00 uur bij het dorpsfeest