Fanfareorkest

De leden van het Fanfare orkest zijn in de leeftijd van 10 tot 75 jaar. Muziek maken is niet gebonden aan leeftijd. Tijdens de repetitie beleven de muzikanten onderling  veel plezier met elkaar. Enthousiast en met veel energie staat onze dirigent, Misha Spork, op de bok.  Dit zorgt voor een gemotiveerd orkest. Met zijn professionaliteit en uitstraling geeft hij bij de verschillende muziekstukken zijn handtekening af en dat zorgt voor een sfeervolle uitvoering van de muziekstukken.  De diverse muziekstijlen creëren in de concerten een aangename afwisseling wat gewaardeerd wordt door het publiek. De vaste  voor -en najaarsconcerten hebben vaak een thema waar de muziek keuze op wordt afgestemd. Hierdoor is voor ieder muzikant wel muziek bij die hem of haar aanspreekt.  Een vereniging waar iedereen welkom is en zich thuis voelt.

Opleidingsorkest

Het opleidingsorkest bestaat sinds 2001.  Dit orkest staat ook o.l.v. Misha Spork en bied jonge leerlingen maar ook volwassenen om te leren meespelen  in een orkest. De muziekkeuze is afgestemd op het niveau van de leerlingen en wordt i.o.m. het orkest gekozen.  Omdat de muziek niet te moeilijk is kun je als leerling al snel je partij meespelen en dat is natuurlijk het allerleukste.  In een ontspannen sfeer, leren samen muziek maken dat is plezier hebben. En daar het gaat het vooral om. Ook het opleidingsorkest geeft geregeld concerten of samen met het fanfareorkest of alleen. Want je wilt toch aan je familie laten horen wat je hebt ingestudeerd tijdens de repetitie.  Voor de jeugd is er ook jaarlijks een uitje, gegarandeerd een super leuke dag.   Kom eens kijken op donderdagavond van 19:00 – 19:45 uur in het muziekcentrum.

Repetitielocatie

Repetitie opleidingsorkest