Wie is St. Jan’s Fanfare Zoeterwoude?

De St. Jan’s Fanfare werd opgericht in 1903 en is nu in 2024, ruim120 jaar later, nog steeds een bloeiende vereniging waar veel muziek en gezelligheid in zit. Wij spelen een groot scala aan muziekstijlen waarbij we het muzikale niveau niet uit het oog verliezen. Ons orkest bestaat uit zo’n 30 leden tussen de 14 en 75 jaar. Het maakt niet uit hoe oud je bent, muziek verbindt!

Als één van je ouders lid was van de fanfare, was het vroeger vanzelfsprekend dat je als kind bij dezelfde vereniging ging. Maar in deze moderne tijd kunnen kinderen kiezen wat ze willen gaan doen, er is keuze in overvloed. Het is dus best bijzonder dat de St. Jan’s Fanfare nog steeds bestaat. We hebben naast de fanfare ook een opleidingsorkest met leden in verschillende leeftijdscategorieën, beginnend vanaf ca. 8 jaar (groep 5). Zij leren in dit orkest samen muziek maken. Dat gaat bijzonder goed met mooie muzikale resultaten.

Zowel het opleidingsorkest als de fanfare staan onder leiding van dirigent Misha Sporck. Met zijn professionaliteit en enthousiasme tilt hij de orkesten iedere keer weer naar een hoger niveau, zo ook in ons afgelopen jubileum jaar.

In 2023 vierden wij ons 120-jarig jubileum. Deze mijlpaal hebben we deels gevierd door een groots jubileumconcert in april 2023 en een muziekweekend in oktober 2023.

Als vereniging proberen wij de contributiekosten en lesgelden zo laag mogelijk te houden. Hierdoor zou muziek voor iedereen toegankelijk moeten kunnen zijn.

Wij hebben Inkomsten middels:
Lidmaatschap spelende leden (opleidingsorkest & fanfareorkest)
– Optredens
– Donateurs
– Grote Clubactie
– Zakelijke & particuliere sponsoring

Sponsor worden van de SJF

De allergoedkoopste manier om reclame te maken voor uw bedrijf:

Wie kan sponsor worden?

Ondernemers/bedrijven

• Individuen
  • Groepen (bijv. familie, vrienden, sectie)

Hoe kunt u sponseren.

Bekijk hier onze sponsormogelijkheden

Indien u meer informatie wilt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij kijken ernaar uit om onze samenwerking te bespreken.

U kunt contact opnemen door het contact formulier in te vullen of u kunt ook bellen of appen naar onze voorzitter Jim Heemskerk op 06-18016398

Met vriendelijke groet,

St Jan’s Fanfare